sobota, 5 kwietnia 2014

LBA


Zostałyśmy nominowane do LBA przez moonika-blog. Nie będziemy jednak nikogo nominować, ponieważ za krótko prowadzimy bloga i ciężko nam polecić jakieś najlepsze. :P

Co to jest LBA?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"


Kolor niebieski to odpowiedzi Dominiki/Kolor zielony to odpowiedzi Marty


1. Jaki tytuł nosi Twój ulubiony serial?
south park /revolution

2. Jakiej muzyki słuchasz?
rock/różnej :P

3. Co przyciąga Twoją uwagę w postach?
sposob w jaki sa napisane /przejrzystość

4. Jakie miasto jest Twoim ulubionym?
New York /Londyn, pomimo tego, że nigdy tam nie byłam

5. Masz ulubione zdjęcie Twojego idola?
tak/tak

6. Lubisz robić zdjęcia?
tak/tak

7. Za co lubisz swój pokój?
za wygodne łózko hah /że ma dużo motywów Londynu..

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
lato/wiosna

9. Masz ulubiony film?
Iluzja /tak, harry potter :)

10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nirvana 'Something In The Way'/aktualnie "wake me up" Avicii

11.  Lubisz czytać blogi?
tak/nieliczne :D










9 komentarzy:

  1. super post ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy nominacji! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nirvana! <3 Gratuluję nominacji, świetny post ;)
    ja już obs, liczę na rewanż ;p

    http://jackdanielsky.blogspot.com/ zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy york <3
    wspólna obserwacja ?
    greywo0lf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nigdy nie bylam w Londynie mimo to jest to moje ulubione miejsce na ziemi :)

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Harry'ego Pottera i Londyn :)

    http://olaa-141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, obserowwałyśmy się wcześniej (rosewithcherry-różowy avatar) ale mój blog usunęła dziewczyna, która robiła mi design. Masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? Zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. www.similarose.blogspot.com-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń