czwartek, 20 marca 2014

Witajcie


Mam na imię Marta. Mam 16 lat. W sumie nie mam zainteresowań, ale gdybym miała już coś wybrać byłby to taniec. Od zawsze lubię tańczyć. Sięgając pamięcią wstecz widzę, że kiedyś robiłam w tym kierunku dużo więcej. Jestem osobą, która nie mówi wiele. Moim marzeniem jest wyjechać do Londynu i tam zamieszkać.

Mam na imię Dominika. Mam 16 lat. Interesuje się moda i trochę motoryzacja. W przyszłości chciałabym mieć motocykl, teraz niestety mam tylko skuter. W wolnym czasie lubię czytać, głownie fantastykę. Słucham "dobrego" rocka. Jestem bardzo nieśmiała i to jest jedna z moich wad.

To nasz wspólny blog. Będziemy tu pisały o wszystkim z nadzieją, że znajdziecie coś, co przykuje waszą uwagę.
J

1 komentarz:

  1. super blog ;3
    zapraszam do mnie https://www.love-your-life-mate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń